Optimizare website: work in progress!
Optimizare website incheiata? Ei bine, aceasta este o misiune imposibila, atat de...imposibila ca nici agentul Hunt (Tom Cruise) nu i-ar da de cap. Atunci cand un specialist SEO primeste intrebarea „Cand este un site cu adevarat optimizat” (si nu cred ca se intampla...
Ranking Google: tango cu Social Media
Ranking Google, influentat de...viata sociala Vorbim acum, normal, deaspre viata sociala virtuala, si anume activitatea desfasurata pe retelele sociale online. Daca banuiai ca felul in care te faci remarcat in online, mai exact in Social Media, il influenteaza pe...
CTR: intre organic si platit
CTR: parada de clickuri Rata de click CTR (Clickthrough Rate) reprezinta raportul dintre numarul de clickuri efectuate pe un anunt si numarul de afisari ale anuntului. Este un indicator al relevantei anuntului respectiv si se doreste a fi cat mai mare. Despre...
O reteta de succes, abia…scoasa din cuptor
Reteta de succes: ultimul ingredient Am inceput in urma cu doua articole dezbaterea despre castigarea increderii publicului online, si am trecut prin cateva etape, luand urma catorva pasi ajutatori. Astazi, dupa ce am vorbit despre reputatie, integritate, am ajuns si...
Despre incredere, cea castigata
Despre incredere si felul in care o castigi In articolul trecut am inceput discutia despre incredere, mai exact despre castigarea increderii audientei tale online. Am prezentat si o reteta a succesului in ceea ce priveste construirea reputatiei in mediul virtual,...
Retete de succes: reputatia online
What’s cookin’? Retete de succes pentru...pofticiosi Se prepara online pentru a fi gustate de publicul internaut, pe care vrei sa il cuceresti definitiv. Aceste retete de succes te vor ajuta sa le demonstrezi ocupantilor spatiului virtual ca esti competent, onest si...
Utilizare Facebook: un mic ghid al succesului
Utilizare Facebook la capacitate maxima Daca depasim preconceptia ca numarul de fani asigura singur popularitatea paginii tale pe gigantul retelelor sociale, vom ajunge sa ne facem o idee corecta despre ce inseamna succesul pe Facebook: acesta se traduce nu doar prin...
Despre clienti: TO KNOW list
Ce ar trebui sa stii despre clienti, de la clienti Ce stim despre clientii zilelor noastre? Cel mai mare dintre adevaruri ar fi urmatorul: clientul e la un click distanta de un munte de informatii despre brandul tau, despre produsele/ serviciile pe care le vinzi. Unul...
Copywriting intre hard sell si soft sell
Hard sell vs. Soft sell copy Una din dilemele celui care incearca sa starneasca intentia de cumparare cu ajutorul cuvintelor, a manuitorului de incantatii persuasive, sau pe scurt a copywriterului, este tipul de abordare pentru care ar trebui sa opteze. Exact ca...
Legatura dintre Brand Equity si pozitia in SERPs
Brand Equity: cu brandul la cantarit Pentru cei nefamiliarizati cu termenul, Brand Equity desemneaza valoarea unui brand. De ce criterii tinem cont atunci cand punem greutati pe cantarul de brand? Ei bine, ele sunt urmatoare: Nivelul de loialitate fata de marca...