<h2>Online Marketing Blog</h2>

Optimizare website: work in progress!

Optimizare website incheiata? Ei bine, aceasta este o misiune imposibila, atat de...imposibila ca nici agentul Hunt (Tom Cruise) nu i-ar da de cap. Atunci cand un specialist SEO primeste intrebarea „Cand este un site cu adevarat optimizat” (si nu cred ca se intampla...

citește mai mult

Ranking Google: tango cu Social Media

Ranking Google, influentat de...viata sociala Vorbim acum, normal, deaspre viata sociala virtuala, si anume activitatea desfasurata pe retelele sociale online. Daca banuiai ca felul in care te faci remarcat in online, mai exact in Social Media, il influenteaza pe...

citește mai mult

CTR: intre organic si platit

CTR: parada de clickuri Rata de click CTR (Clickthrough Rate) reprezinta raportul dintre numarul de clickuri efectuate pe un anunt si numarul de afisari ale anuntului. Este un indicator al relevantei anuntului respectiv si se doreste a fi cat mai mare. Despre...

citește mai mult

Despre incredere, cea castigata

Despre incredere si felul in care o castigi In articolul trecut am inceput discutia despre incredere, mai exact despre castigarea increderii audientei tale online. Am prezentat si o reteta a succesului in ceea ce priveste construirea reputatiei in mediul virtual,...

citește mai mult

Retete de succes: reputatia online

What’s cookin’? Retete de succes pentru...pofticiosi Se prepara online pentru a fi gustate de publicul internaut, pe care vrei sa il cuceresti definitiv. Aceste retete de succes te vor ajuta sa le demonstrezi ocupantilor spatiului virtual ca esti competent, onest si...

citește mai mult

Despre clienti: TO KNOW list

Ce ar trebui sa stii despre clienti, de la clienti Ce stim despre clientii zilelor noastre? Cel mai mare dintre adevaruri ar fi urmatorul: clientul e la un click distanta de un munte de informatii despre brandul tau, despre produsele/ serviciile pe care le vinzi. Unul...

citește mai mult

Copywriting intre hard sell si soft sell

Hard sell vs. Soft sell copy Una din dilemele celui care incearca sa starneasca intentia de cumparare cu ajutorul cuvintelor, a manuitorului de incantatii persuasive, sau pe scurt a copywriterului, este tipul de abordare pentru care ar trebui sa opteze. Exact ca...

citește mai mult