10 modalitati prin care te poti bucura de online fame
Walk of fame...online fame Continutul pe care il publici e de cea mai buna calitate. Stii sa iti alegi cuvintele si sa le combini astfel incat rezultatul este cu adevarat unul seducator, irezistibil pentru audienta ta. Te regasesti in acest portret de...vrajitor al...
Angajatii firmei: avocatii brandului
Angajatii firmei tale sunt fericiti? Cand ne referim la un business care merge ca uns, ne inchipuim o mare de clienti multumiti, care sunt dispusi sa ne cumpere produsele si in acelasi timp sa le promoveze printre prieteni, apropiati. Insa pentru ca lucrurile sa...
Profitul Facebook si Google: un mister pentru multi
Confuzie in ceea ce priveste profitul Facebook si Google Desi majoritatea adultilor (70%) declara ca stiu sa posteze continut pe Facebook, numai 54% dintre acestia sunt lamuriti despre felul in care obtine profit reteaua de socializare, conform unui studiu efectuat de...
New marketing sau noul marketing de continut din 2013
New marketing - ce ne aduce noul an in acest domeniu Pentru fiecare specialist in Social Media, SEO sau content marketing exista sute, daca nu chiar mii de oameni de afaceri inteligenti, care nu poseda cunostinte vaste in aceste domenii. Un adevar care nu e deloc greu...
Zilele ideale pentru Facebook in functie de…domeniul de activitate
Domeniul de activitate si importanta pentru postarile pe Facebook Nu suntem putini cei care am auzit ca cele mai bune zile pentru postare mesajelor pe reteaua de socializare numarul 1 ar fi cele de la sfarsitul saptamanii, deoarece atunci utilizatorii dispun de mai...
Cu alte cuvinte…despre companie
Poveste despre companie Fiecare inceput si fiecare companie micuta are la baza o poveste, ceva cu potential de a-i lega pe clienti de brand. Ca un participant activ in peisajul Social Media, ai ocazia sa iti construiesti o „galerie” puternica, un grup de sustinatori...
Marketing digital: vedeta in 2013 pentru B2B
Marketing digital – pe podiumul invingatorilor in 2013 „The past cannot be changed, but the future is yet in your power” spune o vorba celebra. Insa, de multe ori e mai usor sa rescrii istoria decat sa faci o previziune valida a vremurilor urmatoare. Totusi, in...
Like & Share sau…cere si ti se va da
Like & Share pentru cei care cer Data viitoare cand astepti o reactie din partea fanilor de pe Facebook, incearca sa uiti de subtilitati si sa le ceri direct. Conform unui studiu realizat de cei de la Hubspot, care a analizat in ce masura anumite calls-to-action...
Persuasiunea intr-un mesaj publicitar
Asamblarea unui mesaj publicitar persuasiv Atunci cand vine vorba de construirea unui mesaj publicitar convingator, trebuie sa ne bazam pe o serie de elemente: abilitatile noastre, experienta si...un set de instrumente pe care e bine sa il avem mereu la indemana. In...
Lansarea unui nou produs: ajutor din partea Social Media
Lansarea unui nou produs. Te intrebi care este rolul Social Media in aceasta afacere? In fiecare secunda noi si noi afaceri vad lumina zilei, in online dar si in afara spatiului virtual. Minti pline de ambitie si de idei ingenioase isi croiesc drum printre cetele de...