<h2>Online Marketing Blog</h2>
Glosar de termeni SEO (II)

Glosar de termeni SEO (II)

Asa cum am promis, iata si continuarea glosarului de termeni inceput aici. Iata care sunt cei mai folositi termeni SEO (continuare): Impresie – aparitia unei pagini in paginile cu rezultatele cautarii oferite de motorul de cautare (SERPs) Pagini indexate – paginile...

citește mai mult
Glosar de termeni SEO (I)

Glosar de termeni SEO (I)

Ghidul de fata este util atat marketerilor, cat si proprietarilor de site-uri, care doresc sa cunoasca limbajul uzual al optimizarii pentru motoarele de cautare (SEO). Iata care sunt cei mai folositi termeni SEO: 301 Redirect – Se refera la o redirectionare...

citește mai mult
Evolutia SEO, din anii '90 pana azi

Evolutia SEO, din anii '90 pana azi

La sfarsitul anilor ’90 si inceputul mileniului 3, internetul devenea un serviciu din ce in ce mai important pentru business-uri si organizatii. Google incepea sa prinda contur ca cel mai puternic motor de cautare al online-ului, iar webmasterii incepeau sa inteleaga...

citește mai mult
14 trenduri in Social Media pentru 2014

14 trenduri in Social Media pentru 2014

Platformele de Social Media sunt intr-o continua evolutie, iar retelele de socializare atrag in permanenta marketerii, care incearca sa descopere tot mai multe modalitati de utilizare in folosul brand-urilor. Agentia Twin Engine a privit tendintele industriei si a...

citește mai mult
6 ingrediente pentru un continut viral

6 ingrediente pentru un continut viral

Vrei sa creezi continut viral pe retelele de socializare? Dintre toate problemele pe care le au creatorii de continut, una pare sa fie mai mare: ce e de facut pentru ca impactul pe care il are continutul publicat sa fie...viral? Cum pui eticheta de viral pe continutul...

citește mai mult