Content writer tips: Afla ce isi doresc cititorii tai
In articolul anterior, am stabilit importanta descoperirii caracteristicilor audientei tale. Urmatorul pas este sa te asiguri ca ceea ce publici rezoneaza cu nevoile si asteptarile publicului. Daca reusesti sa faci acest lucru, continutul va fi citit si distribuit la...
Cunoaste-ti audienta! – noua lege de aur SEO
Daca in trecut, cand spuneai SEO, raportarea la audienta era un factor practic inexistent, in prezent, cel mai important lucru pentru cresterea performantei SEO a site-ului tau este sa te asiguri ca publici continut de calitate, in conformitate cu nevoile si...
Algoritmi Google – robotii care fac legea cautarii organice
In lumea motoarelor de cautare exista doua tipuri de rezultate: Rezultatele organice – sunt rezultatele „naturale” oferite de motoarele de cautare in urma unei interogari. Cu ajutorul unor serii de algoritmi complecsi, site-uri ca Google au grija (in teorie) ca...
Glosar de termeni SEO (II)
Asa cum am promis, iata si continuarea glosarului de termeni inceput aici. Iata care sunt cei mai folositi termeni SEO (continuare): Impresie – aparitia unei pagini in paginile cu rezultatele cautarii oferite de motorul de cautare (SERPs) Pagini indexate – paginile...
Glosar de termeni SEO (I)
Ghidul de fata este util atat marketerilor, cat si proprietarilor de site-uri, care doresc sa cunoasca limbajul uzual al optimizarii pentru motoarele de cautare (SEO). Iata care sunt cei mai folositi termeni SEO: 301 Redirect – Se refera la o redirectionare...
Evolutia SEO, din anii '90 pana azi
La sfarsitul anilor ’90 si inceputul mileniului 3, internetul devenea un serviciu din ce in ce mai important pentru business-uri si organizatii. Google incepea sa prinda contur ca cel mai puternic motor de cautare al online-ului, iar webmasterii incepeau sa inteleaga...
14 trenduri in Social Media pentru 2014
Platformele de Social Media sunt intr-o continua evolutie, iar retelele de socializare atrag in permanenta marketerii, care incearca sa descopere tot mai multe modalitati de utilizare in folosul brand-urilor. Agentia Twin Engine a privit tendintele industriei si a...
De la „inca un blog” la un blog popular – 3 lectii mai putin cunoscute
Stiai ca cele mai multe dintre bloguri aduc foarte putin profit, spre...zero? Ca sa nu te numeri printre cei nefericiti, e nevoie, intr-adevar, de o doza de noroc. Insa cel mai mult cantaresc in ecuatia succesului tehnicile pe care le folosesti pentru a-ti construi...
6 ingrediente pentru un continut viral
Vrei sa creezi continut viral pe retelele de socializare? Dintre toate problemele pe care le au creatorii de continut, una pare sa fie mai mare: ce e de facut pentru ca impactul pe care il are continutul publicat sa fie...viral? Cum pui eticheta de viral pe continutul...
Cuvinte potrivite pentru clientii tai: convinge-i sa cumpere!
Indiferent cat de bun ar fi produsul tau, daca nu reusesti sa le transmiti clientilor tai cat de valoros este acesta, atunci, din pacate, esti departe de succes. Continutul pe care il publici este cel care imbraca produsul cu o idee, oferindu-i valoare. Insa pentru a...