SEO si Content Marketing: schimbari si sugestii
Am pasit in anul de gratie 2015, iar activitatile si strategiile de SEO si content marketing au fost revizuite si poate chiar reinnoite cu aceasta ocazie, asa cum se intampla la inceputul fiecarui an. Asigura-te ca obiectivele sunt cele corecte si ca sunt intelese si...
Secrete si ciudatenii ale creierului uman (utile pentru activitatea de marketing)
Intelegerea felului in care functioneaza creierul uman e o treaba fascinanta, care, in acelasi timp, se poate dovedi benefica afacerii tale. Campaniile de marketing care tin cont de activitatea neurologica umana au mai multe sanse de a atrage atentia consumatorilor....
Continut pe social media: mai mult, mai bun!
In prima faza a dezvoltarii unui business, publicarea de continut pe Facebook si Twitter ti se poate parea un chin. Cu siguranta ai multe alte lucruri mai “importante” la care trebuie sa te gandesti si te poti simti tentat sa lasi social media deoparte. Desigur, stii...
Google va penaliza site-urile neoptimizate pentru mobil
Site-ul tau nu este mobilizat pentru mobil? Daca pana acum putin timp acest aspect nu era unul foarte important, avand drept efect doar nemultumirea anumitor vizitatori, in prezent lucrurile s-au schimbat radical. Google se pregateste sa te penalizeze daca site-ul tau...
Un nou buzzword pentru 2015: EGC (employee generated content)
In 2015, noul acronim care detine puterea in marketing este EGC – employee generated content. Incercarea companiilor si a brandurilor de a genera continut relevant si de a initia conversatii cu audienta a dus in timp la diversificiarea felului in care poate fi generat...
Instagram – Brandul tau are nevoie de el
Cu o comunitate de peste 300 de milioane de utilizatori lunari activi, Instagram este una dintre cele mai fierbinti zone ale internetului, si totusi o platforma sociala aproape necunoscuta pentru branduri. 70 de milioane de imagini distribuite zilnic 5 miliarde de...
Snackable content – ce inseamna si la ce ne foloseste
Un snack este o portie mica de mancare care poate fi consumata rapid si este… irezistibila. Cercetatorii tin cu el… Atentie! Daca in anul 2000 durata medie a atentiei utilizatorilor de internet era de 12 secunde, in 2013 el a scazut la 8 secunde. Durata medie a...
Mobile content marketing: tot ce trebuie sa stii despre continutul afisat pe mobil
E nevoie doar de o calatorie de cateva statii cu metroul ca sa intelegi rapid cam cat de important este sa adaptezi mesajul pe care vrei sa il promovezi online pentru dispozitivele mobile. Nu ar fi pacat ca utilizatorul care foloseste smartphone-ul in drum spre casa...
100 de tipuri diferite de continut
Auzim incontinuu o fraza: “Content is king” (Continutul e rege). Si e adevarat ce zice. Continutul de calitate este calea cea mai sigura de a atrage utilizatori pe pagina ta de internet. Diferite tipuri de continut conectat strategic cu brandul tau pot face minuni in...
Native advertising. Buzzword-ul momentului
Foarte multi oameni care au legatura cu lumea marketingului (chiar multi specialisti) confunda conceptul de “native advertising” cu advertorialul. E bine deci sa lamurim un lucru chiar de la inceput: Native advertising nu este acelasi lucru cu advertorialul, ci...