Angajatii firmei tale sunt fericiti?
Cand ne referim la un business care merge ca uns, ne inchipuim o mare de clienti multumiti, care sunt dispusi sa ne cumpere produsele si in acelasi timp sa le promoveze printre prieteni, apropiati. Insa pentru ca lucrurile sa mearga intr-adevar bine, nu trebuie sa fim preocupati numai de fericirea clientilor nostri, ci si de cea a angajatilor.
De ce e bine ca angajatii firmei sa fie multumiti
Un studiu recent realizat de cei de la National Business Research Institute (NBRI) ne arata exact cat de important este ca angajatii firmei sa fie fericiti, dedicati trup si suflet succesului tau. Printre concluziile studiului regasim:
- Angajatii fericiti, devotati sunt de doua ori mai productivi decat angajatii firmei…mai putin fericiti
- In medie, adulti petrec un sfert spre o treime din vietile lor la locul de munca
- 40-80% din satisfactia clientilot este influentata de atitudinea angajatilor
In plus, NBRI a identificat sase trasaturi principale ale angajatului devotat:
- Crede in organizatia in care lucreaza
- Are dorinta de a munci pentru a face lucrurile sa mearga mai bine in firma
- Intelege contextul business si are o imagine de ansamplu asupra mediului de afaceri
- Respectuos si serviabil cu colegii
- Dispus sa stea peste program
- La curent cu schimbarile din industrie
De ce este important ca angajatii firmei sa se transforme in avocati ai brandului?
Un avocat al brandului este o marca a increderii. Cumparam produse si servicii de la companii care ne plac si in care avem incredere. De ce este deci important sa ii transformam pe angajatii firmei in avocatii brandului nostru? De ce nu trebuie trecuti acestia cu vederea atunci cand vine vorba de loializare? Cred ca cel mai corect raspuns la aceste intrebari sta intr-o alta intrebare: Daca nu reusesti sa le „vinzi” angajatilor tai produsele si serviciile companiei, cum te astepti sa fii convingator in fata clientilor?