Facebook vine cu vesti bune pentru specialistii Social Media. Pana de curand, filtrarea audientei in functie de interese era accesibila doar pentru posturile sponsorizate, contra-cost. Audienta organica a posturilor de pe Facebook putea fi targetata in functie de cateva criterii de baza, cum ar fi varsta, sexul, localitatea si limba, prin activarea acestei optiuni din meniul Settings > General > News Feed Audience and Visibility for Posts.
Acum, acest meniu aduce o imbunatatire importanta, si anume selectarea intereselor audientei, optiune disponibila pana de curand doar pentru posturile sponsorizate. Asadar, dupa ce ati activat optiunea de a filtra audienta asa cum am explicat mai sus (Settings > General > News Feed Audience and Visibility for Posts), atunci cand creati o postare noua, optiunea va fi vizibila chiar sub caseta de text:
Odata ce apasati acest buton, iata noile optiuni pe care Facebook le pune la dispozitie gratuit:
Mai mult decat atat, aceasta noutate vine si cu informatii mai specifice in sectiunea Insights. Acum, statisticile despre reach-ul unei pagini vor fi impartite in functie de interese, astfel incat sa puteti sti exact care sunt cele mai bune optiuni de filtrare a audientei pentru paginile pe care le administrati. 🙂