In fiecare an se dezvolta tehnologii si metode noi, tehnologiile existente devin mai rapide si mai inteligente, iar profesionistii devin mai priceputi in zona de marketing.
Anul 2020 a fost unul presarat cu mai multe evenimente decat ne-am fi imaginat. Modul in care se fac afacerile s-a schimbat drastic si la fel s-a intamplat si cu marketingul, pe masura ce din ce in ce mai multi marketeri au inceput sa lucreze la distanta. Urmarirea trendurilor competitive de marketing este un aspect absolut esential al modului de a face afaceri in acest moment.
A devenit o certitudine faptul ca pandemia COVID-19 va continua sa schimbe trendurile de marketing si preferintele companiilor in anul ce tocmai a inceput. In acest context, cinci antreprenori impartasesc cateva lucruri importante de retinut atunci cand ii doresti sa creezi o strategie de marketing pentru 2021.
Profita de orice flux de venituri disponibil: Max Krupyshev
In perioade de nesiguranta financiara, companiile si indivizii trebuie sa profite de fiecare flux de venituri disponibil. O astfel de implicare activa va conduce la o mai ampla adoptare a criptomonedelor si o abordare elaborata pentru un sistem financiar descentralizat. CoinsPaid este un ecosistem global de plata care inregistreaza cresteri continue de venituri. Cheia abordarii lor este aceea de a permite clientilor sa se implice in platile cripto si sa ajunga pe piete noi motivand companiile cu gateway-uri sigure de procesare a ciptomonedelor.
Succesul CoinsPaid este un rezultat al contributiei imense si cripto-expertizei CEO-ului CoinsPaid, Max Krupyshev si echipei sale. Ca fondator al „Fundatiei Bitcoin Ucraina” si parte a „Grupului de Lucru Blockchain”, Max Krupyshev stabileste o orientare clara cu privire la stimularea adoptarii criptomonedelor la nivel global si subliniaza beneficiile acestui proces.
Criptoprocesarea prin CoinsPaid este lider in acest moment in industria de iGaming, iar compania nu vede bariere pentru o dezvoltare viitoare, abordand acum si noul sector al comertului electronic.
Impulsionarea niselor prin potentialul neexploatat: Robert Weir
Este ceva obisnuit ca nisele sa devina prea saturate sau concurentiale. Adaptarea la noi industrii cu potential mare ar fi o abordare inteligenta pentru 2021. Tehnologiile in trending, asa cum este blockchain, inca ofera o multime de loc pentru dezvoltare. „Am urmat aceeasi strategie.
Ethlink este o solutie interesanta, pentru ca impulsioneaza capacitatile orientate catre automatizare ale blockchain-ului, cu transparenta sa naturala. De asemenea, el face conexiunea cu orice portofel Ethereum, ceea ce il va face sa fie o parte importanta a ecosistemului Ethereum in viitor. Oricine e pasionat de vanzari de token sau DeFi va dori sa adopte aceasta tehnologie pentru a capata un avantaj in fata concurentei.
Ethlink merge si dincolo de criptomonede, pentru ca se poate dovedi benefic pentru toate platformele de e-commerce”, explica Weir.
Ethlink este diferit, pentru ca trece dincolo de marketingul afiliat traditional. El serveste, de asemenea, ca un instrument VLM automatizat (model viral in bucla) de vanzari si de marketing. Promoterii si influencerii pot primi recompense direct, fara sa se bazeze pe intermerdiari. Mai mult decat atat, noii utilizatori isi pot crea un link afiliat descentralizat pentru a primi acelasi tip de recompense in timp real.
Mergand de la concentrari de lichiditati pana la vanzari de tokenuri, Ethlink este un instrument valoros de construire a brandului.
Ai grija de reputatia online a brandului: Maitham Hubail
„Cu totii stim ca feedback-ul negativ nu este bun pentru niciun brand si ca un brand poate fi afectat de clientii furiosi care merg pe diverse platforme pentru a-si impartasi experientele negative si pentru a lasa review-uri online slabe. Brandurile trebuie sa fii atente la orice aspect al afacerii, la comportamentul pe canalele de socializare, iar integritatea unei companii inseamna o actiune in sensul schimbarii climatice” explica Maitah Hubail, un nume celebru in lumea marketingului digital din Bahrain. Platforma sa Askbahrain functioneaza in sectorul marketingului online si este principala platforma Q&A din aceasta tara.
In plus, identitatea de brand inseamna povesti externe derivate din alegerile interne, atent prezentate, cu calitatea de a fi oneste, si cu un cod moral coerent. Altfel, risti ca brandul tau sa fie recunoscut dintr-o multime de motive gresite., „Cea mai mare morala in urma experientei mele este sa nu iau niciodata nimic ca si cum ar fi garantat, si sa fiu mereu in varf, si chiar mai sus, cu privire la evolutii, pentru ca lumea online este diferita, iar lucrurile se schimba rapid”, adauga Hubail.
Construieste o echipa puternica si calificata, orientata catre joc si distractie: Ronnie Flynn
Crearea unui mediu distractiv de echipa este esentiala pentru obtinerea de rezultate in marketing, deoarece cu cat membrii echipei lucreaza si se optimizeaza mai bine, cu atat ei pot optimiza mai bine lucrurile pentru clientii companiei. Ronnie Flynn, CEO al Vuuzle Media, conduce o echipa de marketing de talie mondiala, dar spune ca isi fac treaba cel mai bine atunci cand se distreaza.
„Construirea unei echipe de succes de marketing inseamna gasirea unui grup de oameni care sa vina cu o combinatie potrivita de abilitati profesionale, dar carora sa le placa sa rada si sa se joace.
Tragand linie, umorul tine lucrurile in perspectiva, ajuta la disiparea emotiilor negative si pune echipa de marketing a Vuuzle intr-o stare de spirit care ii ajuta pe membrii sai sa faca fata mai bine situatiilor de zi cu zi din film si televiziune”, spune Flynn.
Este clar ca pe masura ce echipele de marketing incep sa lucreze de la distanta, pe grupuri separate, un mediu interpersonal care apreciaza distractia va optimiza productivitatea si, prin urmare, ar trebui sa devina un considerent important pentru directorii de marketing intr-un moment in care sanatatea mentala este mai importanta ca niciodata.
Adauga marketingul multiplatforma: Thomas Herbst
Cu fiecare an care trece, apar tot mai multe device-uri. Tocmai de aceea, este important pentru companii sa faca pasii necesari pentru a ajunge la publicul lor indiferent de device-ul pe care il folosesc, pentru a mentine o interactiune fara cusur cu clientii. “Folosirea emailului, a SMS-urilor, a reclamelor pe streaming video, a reclamelor pe web si in media non-digitala, toate confera unei companii nivelul necesar de interactiune pentru a construi brandul acesteia”, spune fondatorul Cryptoast, Thomas Herbst.
Principalul obiectiv al marketingului a fost intotdeauna acelasi: obtinerea unui public mai mare si mentinerea atentiei acestui public. Singurele schimbari se refera la directia atentiei, iar acesta este domeniul care trebuie valorificat.