Auzim incontinuu o fraza: “Content is king” (Continutul e rege). Si e adevarat ce zice.

Continutul de calitate este calea cea mai sigura de a atrage utilizatori pe pagina ta de internet. Diferite tipuri de continut conectat strategic cu brandul tau pot face minuni in captarea atentiei consumatorilor si atragerea lor in directia ta, insa nu fara a oferi valoare intr-un fel sau altul.

Invata-i ceva! Distreaza-i! Ofera-le ceva prin care sa le rasplatesti timpul petrecut pe site-ul tau. Printre altele, le poti spune cate ceva si despre brandul tau si ce poate face pentru ei.

content-is-king-630x200

I-am incurajat pe toti cunoscutii si pe toti clientii cu care am interactionat sa publice cat mai mult continut de calitate. Pe langa continutul publicat pe site, pe Facebook si eventual pe blog, cei mai multi dintre ei nu prea stiu ce ar mai putea putea face in materie de continut. De fapt, ar putea face multe. Cu cat este mai variat continutul pe care il publici, cu cat iti surprinzi cititorii cu diferite tipuri de content, cu atat e mai probabil ca atentia lor sa se pastreze la un nivel inalt.

continut-variat

Gandeste-te putin. Cum te-ai simti daca intr-o saptamana ar trebui sa mananci acelasi tip de mancare? Nu te atrage ideea, nu-i asa?! Si de ce sa fii nevoit sa faci asta atunci cand exista o oferta atat de variata de feluri de mancare? Exact asa gandeste si un utilizator de net care te va ocoli daca intr-o anumita perioada de timp incerci sa ii bagi pe gat acelasi tip de continut.

O mare greseala in content marketing este sa ii oferi utilizatorului acelasi tip de continut, in loc sa ii faci un mix, sa il surprinzi mereu.

“Mix it up!” ar spune englezul si nu pot decat sa fiu de acord.

Experimenteaza cu diferite tipuri de continut!

O parte importanta din construirea unei strategii reusite de continut este experimentarea cu diferite tipuri de continut. Probabil audienta ta iti adora articolele tip lista, asta nu inseamna insa ca trebuie sa ii oferi doar astfel de articole.
Tipurile proaspete de continut pot face minuni – iti pot extinde audienta si pot atrage clienti noi. Asa ca nu fi timid! Nu te limita la unul-doua tipuri de continut postat, ci experimenteaza cat mai mult.

continut-diferit

 

Am adunat 100 de tipuri de continut pentru site-ul tau

Am compilat 100 de lucruri care pot fi folosite drept continut pe site-ul tau. Unele sunt de sine statatoare, unele functioneaza in combinatie cu altele, toate pot fi promovate pe retelele sociale si pot fi folosite ca resurse de atragere a audientei tinta pe site-ul tau.

Aceasta varietate de tipuri de continut te va ajuta sa atragi mai mult trafic, sa acumulezi mai multe share-uri pe retelele sociale, sa iti imbunatatesti eforturile SEO si multe altele. Scopul final este sa promovezi aceste tipuri de material pentru a-ti perfectiona felul in care iti informezi si distrezi audienta, si, nu in ultimul rand, pentru a vinde mai bine produsele si serviciile si pentru a-ti consolida brandul. Nu suna rau deloc, nu-i asa?

cititor-articole

Nu mai stii ce sa publici pe site-ul/blog-ul tau? Iti oferim 100 de solutii pentru problema ta!

Hai sa incepem:
1. Teste A/B si rezultate
2. Afiliere si parteneri
3. Agregare de articole
4. Gif-uri animate
5. Asociatii si comunitati
6. Inregistrari audio
7. Informatii despre realizarile si experienta cuiva
8. Posturi pe blog
9. Rezumate de carte
10. Brosuri
11. Desene animate
12. Studii de caz
13. Certificari
14. Grafice
15. Liste cu trucuri (cheat sheets)
16. Benzi desenate
17. Comentarii
18. Spoturi publicitare
19. Comparatii
20. Concursuri
21. Povestiri creative
22. Software personalizat
23. Opinii si review-uri ale clientilor
24. Date si statistici
25. Carti in format electronic (e-books)
26. Newsletter-uri pentru email
27. Tweet-uri integrate
28. Informatii despre evenimente
29. Intrebari frecvente (FAQ)
30. Fisiere si foi de calcul
31. Flyere
32. Ghiduri gratuite
33. Videoclipuri integrale
34. Anunturi de donatii
35. Grafice
36. Guest posts
37. Informatii istorice din domeniu sau despre brandul tau
38. Ghiduri de tip „cum sa…”
39. Ilustratii
40. Infografice
41. Interviuri
42. Liste
43. Chat-uri live
44. Videoclipuri live-stream
45. Harti
46. Mentionari media
47. Meme-uri
48. Posturi de microblog
49. Structuri de idei (mind maps)
50. Aplicatii pentru dispozitive mobile
51. Videoclipuri muzicale
52. Stiri
53. Stiri de presa
54. Scrieri newsjacking
55. Newsletter-uri
56. Jocuri online
57. Biografii
58. Galerii foto
59. Fotografii
60. Pinboard-uri
61. Plug-inuri
62. Podcast-uri
63. Sondaje
64. Portofolii
65. Prezentari PowerPoint sau SlideShare
66. Predictii
67. Oferte de pret
68. Preturi
69. Demo-uri de produse
70. Informatii despre produse sau servicii
71. Anunturi publice legate de produse
72. Chestionare
73. Teste
74. Citate si mesaje inspirationale
75. Evaluari
76. Informatii sintetizate sau desprinse din cercetari
77. Pagini de resurse
78. Rezultate ale unor sondaje sau chestionare
79. Review-uri
80. Calculatoare ROI
81. Rezultatele vanzarilor
82. Screencast-uri
83. Screenshot-uri
84. Q/A – uri
85. Videoclipuri de tip „site tour”
86. Review-uri de software
87. Specificatii sau foi de date
88. Imagini amuzante
89. Sondajeidei
90. Sabloane
91. Marturii
92. Termeni si conditii
93. Articole de tip „X sfaturi pentru”
94. Discutii Twitter
95. Continut generat de utilizator
96. Vlog-uri
97. Webinare
98. Prezentari de tip „white paper”
99. Informatii Wikipedia
100. Fise de lucru